Časté otázky investorov

Než nás budete kontaktovat ohledně investování, přečtěte si prosím odpovědi na nejčastější dotazy, které naše klienty zajímají nejvíce

Otázky týkající se investování

KDO SE MŮŽE STÁT INVESTOREM V PORT INVEST?

Investorem může být pouze fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, která je starší 18 let (včetně) a je občanem Evropské unie.

JAKÉ PODMÍNKY MUSÍM SPLNIT, ABYCH SE STAL INVESTOREM?

Je třeba vyplnit registrační formulář na naší stránce a následně ve svém profilu investora po odsouhlasení podepsat smluvní dokumenty.

KDY MI ZPŘÍSTUPNÍTE MOJE INVETIČNÍ AUKCE?

Aukce Vám budou zpřístupněny ihned po zaregistrování se na naší stránce, podepsání smluvních dokumentů a vložení minimálního vkladu ve výši 500,- EUR na účet naší společnosti. Tyto peníze vám budou zaúčtovány na váš virtuální účet investora.

JAKOU MINIMÁLNÍ A MAXIMÁNÍ ČÁTKU MOHU INVESTOVAT?

Do jednej aukcie môžete investovať minimálne 50,- EUR a maximálne 1.500,- EUR. Počet aukcií, do ktorých investujete je obmedzený len vyčerpaním Vami vloženej investičnej sumy.

JAK ZJISTÍM, ŽE SE MI MOJE INVESTICE VRÁTILA?

Ve Vašem Profilu investora najdete vždy aktualizovaný, kompletní a detailní přehled všech Vašich investic a transakcí.

JAKÝ JE POSTUP V PŘÍPADĚ, ŽE PŮJČKA NEBUDE DLUŽNÍKEM SPLACENA?

V prípade, že pôžička nebude splatená v dohodnutom termíne, naša spoločnosť PORT System Slovakia s.r.o. spustí intenzívny proces vymáhania pohľadávky a vynaloží maximálne možné úsilie na korektné a efektívne vymoženie pohľadávky od dlžníka v prospech investora.

Otázky týkající se Profilu investora

JAK ZÍSKÁM PŘÍSTUP DO PROFILU INVESTORA?

Pro přístup do Profilu investora je třeba zaregistrovat se na stránce www.portinvest.sk, následně bude na Vaše telefonní číslo odeslaná sms zpráva s přihlašovacími údaji do uživatelského profilu investora, jejichž prostřednictvím se jednoduše přihlásíte.

CO JE AUTOMATICKÉ INVESTOVÁNÍ?

Ve Vašem Profilu investora si můžete vybrat možnost automatického investování (tzv. AutoBiding), které bude v systému na základě Vašeho nastavení investovat zcela bez Vaší přítomnosti.

JAK SI VYPLATÍM FINANČNÍ PROSTŘEDKY Z VIRTUÁLNÍHO ÚČTU NA BĚŽNÝ ÚČET?

O vyplacení prostředků z Vašeho virtuálního účtu na Váš běžný účet stačí kdykoli požádat ve Vašem Profilu investora a Vámi požadovaná částka Vám bude po zpracování odeslána.

KDY MI VYPLATÍTE FINANČNÍ PROSTŘEDKY Z VIRTUÁLNÉHO ÚČTU NA BĚŽNÝ ÚČET?

Vaše finanční prostředky Vám budou ihned po zpracování a ověření Vaší žádosti o výběr odeslány na Váš běžný účet. Finanční prostředky obdržíte neprodleně nejpozději následující pracovní den od jejich odeslání, v závislosti na tom, v jaké bance máte vedený Váš běžný účet.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ ZAPOMENUTÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ?

V případě zapomenutí Vašich přihlašovacích údajů do Profilu investora, kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle: 02/800 60 400 nebo si přístup víte sami obnovit v části zapomenuté heslo.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ ZNEUŽITÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ?

V případě zjištění, že Vaše přihlašovací údaje do Vašeho Profilu investora byly zneužity, bezodkladně kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 02 / 800 60 400.

Zákazníci jsou nejlepší reference